Medewerker
financiële
administratie

Medewerker financiële administratie

Wie zijn wij?

Bij Boekema, visie op vastgoedonderhoud werken wij elke dag opnieuw met veel plezier en passie aan het onderhouden, energetisch verbeteren en renoveren van vastgoed. Daarnaast kennen wij voor onze diverse opdrachtgevers een 24/7 glas- en bouwservice.
Wij zijn volop in beweging en hebben een hoog ambitieniveau. Wij willen uitgroeien tot een buitengewone organisatie en een inspiratiebron zijn voor onze omgeving, medewerkers en opdrachtgevers. In een sterk veranderende omgeving met grote uitdagingen willen wij samen met onze opdrachtgevers en partners creatief en resultaatgericht samenwerken aan strategische oplossingen in duurzaam vastgoedonderhoud.

Met een breed dienstenpakket richten wij ons met name op woningcorporaties. Daarnaast werken wij voor vastgoedbeheerders, beleggers, zorg en onderwijs.
Vier generaties Boekema staan voor bijna honderd jaar ervaring. Onze 100 gedreven vakmensen zijn de kracht van onze organisatie en staan centraal in het beleid van Boekema. We werken vanuit de drie vestigingen Groningen, Hoogeveen en Heerenveen met een duidelijke visie op samenwerken, inspireren en verduurzamen. We willen een creatieve, uitdagende omgeving creëren waar volop ruimte is voor persoonlijke groei, innovatie en concepten.

Wat ga je doen?

Als medewerker financiële administratie ga je onderdeel uitmaken van een enthousiast team van drie medewerkers dat verantwoordelijk is voor een optimale, betrouwbare en complete administratieve verwerking van alle bedrijfsprocessen van in totaal vier BV’s. Je belangrijkste taken zijn het verwerken van de uren van alle medewerkers in de projectadministratie, het debiteurenbeheer, het boeken van de bankafschriften, het opstellen van (termijn)verkoopfacturen en het controleren van de binnenkomende facturen van uitzendkrachten. Verder ondersteun je het hoofd administratie bij diverse administratieve werkzaamheden. Binnen het team werken we nauw met elkaar samen en zijn we flexibel qua vervanging en ondersteuning. De afdeling is volop in ontwikkeling en we zijn bezig de processen verder te professionaliseren. Er is dus genoeg ruimte en noodzaak voor je eigen inbreng. Je standplaats is Groningen. De functie is voor 32 uur, met uitzicht op een vast contract.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een nauwkeurig werkende doorzetter, met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je laat je niet afschrikken door werkzaamheden die onder tijdsdruk gedaan moeten worden. Je vindt het leuk om dingen uit te zoeken en zelf processen goed op te zetten. Met je praktische en hands-on werkwijze weet je mensen daarin mee te nemen en samenwerking te bevorderen. Je beschikt over een afgeronde administratieve opleiding op mbo-4 niveau en minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden. Het is een pre als je aantoonbaar kennis hebt van werken met een projectadministratie.

Wat biedt Boekema?

Werken binnen Boekema moet allereerst plezier opleveren. Dit plezier vertaalt zich primair in ruimte om jezelf verder te ontwikkelen, ruime kaders waarin jij je verantwoordelijkheid kan pakken en onderdeel bent van een ambitieus en enthousiast team. Ambities geven ruimte voor eigen initiatieven en verdere ontwikkeling van je persoonlijke talenten. “Last but not least” een marktconform salaris en goede secundaire voorwaarden.

Kom jij ons versterken?

Heb je interesse onderdeel te willen uitmaken van een ambitieus en groeiend bedrijf?
Solliciteer nu en stuur je CV met korte motivatiebrief mee.
Heb je nog vragen, dan kun je contact opnemen met Sabine van Gorp (controller – hoofd bedrijfsvoering) op 050-5730720.